11 Nisan 2011 Pazartesi

özetimsi/özetimtrak


Bloglara yasak geldi, biz de de olay bitti. Ne aktarabildim blogu ne başka bir yere yazabildim. Zaten çok yoğundum, günler ööle geçti gitti. Sadece bunu da yazmalı dedim durdum şimdi hatırladıklarımı çorba halinde yazacağım. Dur bakalım ne kadar karışık bir şey çıkacak.

İlk olarak Doğa ilk defa tiyatroya gitti. Uzun uzun yazmak istiyorum. Vaktim kalırsa bu gece yoksa ne zaman kısmetse.

Arada aklına esip bize isimler takıyor. Mesela dün gece baba çümpes, anne çümpasa idi. Sanki bizim bilmediğimiz bir dil..:)

Daha önce yazmışmıydım hatırlamıyorum ama hala kaş çatmaya ''kaş çatlatma'' diyor. Çok seviyorum.

Bu cumartesi şantiye giderken bizimle gelmek istedi. Ben de anlatmaya çalıştım. İnşaata gidiyoruz, çocuklar şantiyeye giremez diye. Öğleden sonra bana anlatıyordu inşantiyeye çocuklar giremez diye :)

Okula gidişlerimi 2 ileri bir geri şeklinde genelde görüşürrüüüüüz diyip el sallayıp gidiyor ama bazeb her ne oluyorsa bambaşka bir çocuk geliyor. Zor sabahlar....

Bugün Ahmet dede ile telefon konuşması:
Doğa: -Ahmet Dede sen Bursadasın. Seni çağırmak istiyorum.
A.D. :- Tamam kızım.
Ben: -Ahmet Dede gelince naapacaksın?
Doğa:-Sevineceğim.

Vee Pastel boya : Kaspel boya

Bunlarda birkaç tane okul fotosu:


Ha ha bu da çorap konulu haftada çorap yıkıyorlar. Yırttık yani :)
Ah Zeynep kuzusu çok tatlı oldu. Ver eline kuru ekmeği tamam. Doğa da çok seviyor gerçi ne olacak bilmem?

Bir- bir yapıyor :) Hem de iki eline ayrı ayrı.

''Hadi el salla'' diyince direk sallıyor. Hatta Zeliş ya da biz üstümüzü giyince hemen başlıyor el sallamaya. Hadi canım hadi anca gidersin :)

Emekleme olayını zaten çoktan bitirmiştik. Artık iyice pro oldu.

Sıralıyor. Bir koltuktan diğerine gidebiliyor. Küçük masaya gidip, ayağa kalkıp, uzun bir süre Doğayla takılıyor. Ya da kalemler ortadaysa resim yapabiliyor.

Evet pastel boyayı falan hemen eline alıp kağıda sürtmeye başlıyor. Doğa kopyacısı.:)

Şu aralar bazen uyumak bazen yemek istemiyor. Bazen de ne uyumak, ne de yemek istemiyor. Combo menü. Diş herhalde diyip çok üstüne gitmiyoruz. Ama karnı doymuşsa neşesi yerine geliyor, başlıyor mamamamama, dedededede şakır şakır konuşmaya.

Bu da eskilerden. Geçen yaz tatili. Denize girmiş, çıkmış, havluya sarındığı hali ile kalmış :)
Bu arada rutin doktor kontrolüne gittik. Zeynep 10.ay kontorlü: 10305 kg, 76 cm. Doğa 2,5 yaş kontrolü: 12650 kg, 90 cm. Herşey normalmiş...

Biraz da ortaya karışık foto:



4 yorum:

  1. Zeynep herşeyi hızlı yapacak galiba, ablasını örnek alaraktan. Bu da demektir ki, yırttınız. Bazı konularda en azından. misal 'bak çocuum bu boya, ağıza sokulmaz çizilir boyanır' levelini atlamışsınız bile.

    YanıtlaSil
  2. sen ne zaman okudun da yorum yazdın. şimdi yayınla dedim :))

    Boya kısmını atladık da doğayı örnek alıp yemek yerse yandık :)

    YanıtlaSil
  3. abla kardeş mevzusunda her zaman örnek alma olmayabiliyor. tam tersine biri kurallarla savaşıyor, arkadan gelen ne kuralı diye yıkıp geçiyor ortalığı. şimdilik sessiz ve uysal görünen zeynep'ten gelecek sürprizlere hazır olun derim kendim de bir arkadan gelen olarak.

    YanıtlaSil
  4. ya dur yaaa. Bozma şimdi moralimi...

    YanıtlaSil