24 Şubat 2011 Perşembe

Kapak

Dün sabah Doğa'nın çantasını hazırladım, kendi çantamı hazırladım, giyindim ettim Doğa'yı giydirip geç olmadan çıkacaz evden. Klasik sabah telaşı yani...

Bir kilotlu çorap aldım, giydirmeye başladım, yarısında mızıkladı, çıkardım. Yeni çorap aldım, daha giydirmeye başlamadan mızıkladı. Üçüncüyü aldım. Daha elime alınca mızıkladı. Bu arada benim de kaşlar gittikçe çatılmaya başladı.

Anne : - Hadi artık Doğa.

Çatılmış kaşlara bakarak:

Doğa : - Gül anne.

Bu da anneye kapak olur ve olay gıdıklama seansıyla son bulur.

3 yorum:

  1. kapak diye buna denir. bildiği 5, 10 cümleyle böyleyse 3 yıl sonrasını sen düşün...

    YanıtlaSil
  2. sen 5 sene sonrasını düşün :) ikisi birden cırcır....

    YanıtlaSil
  3. çok zekiler ya, kim bilir daha ne kapaklarımız olacak onlar büyüyene kadar :)

    YanıtlaSil