7 Aralık 2010 Salı

Vs. Vs.

Bizim ve okulun uzuuun uzuuun anlatmaları sonucunda anne-baba işe çocuklara okula gider Doğa tarafından da kabul edildi. Eskiden olduğu gibi giyinip okula gidebiliyoruz.Büyük bir yük klktı üzerimden. Hatta bu sabah saçlarını iki tane ördüm yanlardan. Tam okul çocuğu modeli. Daha mı güzel oldu, bu iş bana mı huzur verdi bilmiyorum.

Okulda sürekli yeni şarkılar öğreniyor. ''Baş parmağım nerdesin?'', '' Birgün birgün bir çocuk'' ve'' Mırnav mırnav pis kediler'' şu aralar favorileri.

Zeyno gel geli anlamaya başladı. Birinin kucağındayken gelgel diyince bi heyecan yapıyor, bir hareketleniyor. Süper. geri geri sürünebiliyor :) Dün ilk defa kaşıkla mama yedirdim. Doğa hanım izin vermediği için mama sandalyesine oturtamadım. Kucağımda yedi. Doğa hanım da bizi mama sandalyesinden izledi. Ne çabuk geçiyor günler. Bu arada emzirme dönemi bence en kolay dönemlerdendi. Ek birşey düşünmene gerek kalmıyordu. Şimdi tekrar sefer tası günleri geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder