10 Kasım 2010 Çarşamba

lenfanjion mu acaba?

Bugün tahlil günümüzdü. Ha bugün ha yarın derken sonunda topladım çocukları gittik sabahın köründe hastaneye. İkisin kanıydı, çişiydi derken debelendik tabi biraz. Zeynep'in kiler rutindi. Doğanın da rutine ek olarak eski mevzulardan demir, demir bağlama ve ferritini kontrol ettik.

hazır gitmişken dedim Zeynep'in şakağındaki şişliği de göstereyim dedim Nilgüne. Kist dedi. Nasıl yani? Ne kisti? Ultrason alalım bakalım dedi. Apar topar indim aşağıya aldım ancak 2'ye randevu. 11'den 2'ye kadar Ataşehir Beyaz Fırında pineklemek suretiyle pırpır eden bir yürekle bekledim. Neyse 2'de baktı etti doktor lenfanjiom dedi. ( Ne ola ki?)Bi de damarsız ve düzgün konturlu dedi ( e iyi mi ki?) Neyse aldım sonuçları çıktım Nilgüne. Tamam alınması lazım çok dert etme dedi ama ne kadar çok dert etmiim?. Neyin iyisi neyin kötüsü konumundayız. Tabi bir yandan hemen Fuatın ablası vasıtası ile kankası olan bir çocuk cerrahından randevu alındı.

Aldım sonuçları ve Zeynepi gittim Yeditepe Hastanesine. Zaten beni bekliyordu sağolsun Selami Bey. Sonuç olarak durum şu şekilde (bütün o anlamadığım ve öğrenmek de istemediğim tıbbı terimlerden çıkardığım sonuç) Burda bir kitle var. Ne kadar dışardan iyi gözükse de burada kalamaz alınması lazım. Ve son söz patolojinin. (ya da pataloji herneyse doğrusunu bulup öğrenmek istemiyorum)

8 Aralıkta gideceğiz bir daha ultrasonla bakılacak, operasyon için testler yapılacak, anestezi için deneme yapılacak ve 10 Aralıkta da operasyon var.

Şimdi tabi bütün bunları google da arayıp aramamakta kararsızım. Sonuç daha çok endişe olacak biliyorum ama bakalım kendime hakim olabilecekmiyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder