27 Ekim 2010 Çarşamba

Doğa Hasta

Doğa hasta, biz ofisi taşıdık ve ben işe başladım. Nasıl bir hafta bu?

Doğa 25 ayında ilk defa 39 'u bulan ateşlerle hasta oldu. Ibufen ve Peditusla tanıştık. Hırt hırt öksürüyor, çok halsiz ve huysuz. Muhtemelen hertarafı ağtıyor. Tabi bu hafta okula da gidemedi. Ben de işte olduğum için, Zeliş ve Zeyneple birlikte evde. Öğretmeni de sağolsun merak etmiş aradı sordu. Ah kuzum ah.

Bende tam haftasında işe başlamış oldum. Doğayı okula bırak al mesaisi olmadığı için, standart saatleri uyguluyoruz işe gidip gelirken. Ofisin hala eksikleri var ama yavaş yavaş toparlıyoruz. Dün bulaşık makinesi ile banyo dolabının parçaları geldi. Haftaya dolabın montajı olacak. Sonra tesisatçı gelecek. Bugün santralci geldi vs. 1-2 haftaya tam olarak oturur düzen. Kendimi daha çok işe yarar hissediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder