24 Eylül 2010 Cuma

Zeyep'in düzen düzensizliği

Bu konuda nasıl hala sıfır noktasında olduğumu anlamıyorum. Haftalardır ana gündem bu ama tabiiki ileri bir geri gittiğimiz için elle tutulur bir gelişmemiz yok. Önce 3 saatlik düzene alışmaya çalıştık, sonra emmeden uyumaya çalıştık tam oldu oluyo falan derken tatil girdi araya vs. Bugün 4 saatlik düzene alışmaya çalışıyoruz. Aslında tam olarak 3 saat düzenimiz olmadığı için sıfırdan düzen yapıyoruz gibi. İlk günden konuşmak erken olsa da Zeynep için 4 saatlik düzen daha uygun olacak gibi gözüküyor. Bugün öğlen uykusunu uzun zamandır uyumadığı kadar uzun uyudu. Amaaa..... maalesef yine emerek uyuyoyuz.Ahhhhh..

Nasıl bugüne kadar böyle kaos içinde geldik, neden ben bu işi 2 aylıkken falan çözmedim hiç bilmiyorum.Nasıl geçti buncazaman bilmiyorum. Millete bır bır konuşurken iyi hadi yap bakalım şimdi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder