25 Eylül 2010 Cumartesi

...asabiyim ben

Doğa asabinin ne olduğunu bilseydi kesin böyle söylerdi. Evin içinde ''ı ıh'' diyerek dolaşıyor ve dokunsan ağlıyor bazen neye ağladığını bile anlamıyorum. Gerçekten yorucu bi durum. Güzel güzel konuşup anlatmaya çalışıyoruz ağlayarak söylerse yapmayacağımızı ama gün geçtikçe daha çok ağlıyor. Mutsuz sanki ve üzülüyorum.

Bugün Suat dedeye ''onu sevmiyorum''dedi. Daha önce hiç böyle birşey duymamıştım. Ne diyeceğimi de bilemedim. Hey allaam...

Biraz da iyilerden bahsetmek gerekirse kendi kendine giyinip soyunmaya teşvik ediyoruz sürekli zaten çok öncedenberi çoraplarını çıkarabiliyordu. Şimdi ayakkabıları için de baya çaba gösteriyor. Daha kolay çıkan bişii olsa kesin çıkaracak. Ve bugün ilk defa eşofman altını çıkardı. Daha önce bile başlanabilirmiş bu işe.

Konuşmasında da dha çok sıfat ve zamir kullanıyor. Doğa yerine kendinden ben diye bahsediyor çoğunlukla.''ben parmak boya oynamak istiyorum''

Bugün gazete okurken ona da bir ek verdim sen de bunu oku diye.5-10 dakka sonra da sırf laf olsun diye ben gazete okuyorum annecim sen ne okuyosun dedim. Teknosa okuyorum dedi. Hakikaten Teknosa ekini vermişim. Ve ekteki börek resmibi göstererek bunu istiyorum dedi. Daha önce fiziksel olarak olmayan birşeyi sırf resmini görerek istememişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder