8 Mayıs 2011 Pazar

Anten mi?

Sabah pijamamın belindeki iplerle oynarken:
Doğa: -Anne bak antenlerini ne yaptım?
Ben: -Nasıl yani?

Bugün arabayla gezerken kırmızı ışıkta durduk. Doğa da 5 dakikadır kırmızı ışık gördüm, yeşil ışık gördüm diyip duruyordu. Biz ışıkta beklerken de:
Doğa: -Anne bak yeşil ışık gördüm. (Diğer yoldaki yeşil ışığı kastederek)
Baba: -Doğacım bak bizim ışığımız burda. Kırmızı ışık. Bekliyoruz.(Eğitime devam)
Doğa: -Hayır. Bu ışık bizim değil caddenin!!
Baba:- Peki.

Hazır yazmaya başlamışken, Zeynep tek elinden tutunca yürüyor. Duruma çok hakim değil ama ümit verici. Artık kesinlikle anne diyor. Eminim. Ağlarken ''anne'' diye ağlıyor ve ben gitmeden kesinlikle susmuyor. Abla diyor gibime geldi, rivayete göre de elma diyormuş ama en çok mama diyor sanırım :) Şu ara favori oyuncak kutular. Kule yapıyor, iç içe koyuyor.. Oynamak istediğinde uzatıp ''ıııh -ıııh'' alarmı veriyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder