2 Ocak 2011 Pazar

Yeni Yıl

Herkese için gönlünden ne geçiyorsa onu dilerim öncelikle. Şöyle yapayım, böyle olsun diye ütopik hayallerim olmasa da bu yeni yıl olayını bahane edip, birşeyleri değiştirip, kendimi geliştirmek adına yeni hedefler koyuyorum. Gün işinde emzirirken, yemek hazırlarken bak bu yıl şunu şöyle yapmalı, bunu böyle kotarmalı gibi. Daha liste yapmadım gerçi, liste yapınca zorunluluğa dönüşeceğinden belki de...

Dün Zeynep'in saçlarını kestim. Aldım elime makası kıtır, kıtır kestim. Daha önceden alınmış bir karar da yoktu. Ama çok iyi oldu. Bugün beceremediğim yerleri bir daha düzelttim. Rahatladı gibi yavrucak. Elimi kafasında gezdirip duruyorum :) Bir de Doğayı kandırsak süper olur sabahları okula yetişmeye çalışrken en azından saç derdi biter.

Doğa dün araba da giderken '' anne çok çişim geldi, tuvalete gidelim mi'' dedi. Hiç dikkate almadım. Bir kaç defa tekrarladı arabadayız evde gideriz dedim ama nasılsa unutur hesabıyla. Eve gelince tekrar tuvalete gitmek istedi. Tamam dedim. Zaten daha önceden adaptör almıştık. Bir iki defa kıyafetlerle oturmuşluğumuz da vardı. Neyse çıkardım üstünü başını, çektim tabureyi ayaklarının altına. Ikınmak için ayakların basması gerekiyormuş ya ...Ben hala oyun diye düşünüyorum. Önce oturdu bekledi, birşey olmayınca kalktı. Taburenin üzerinde ayakta ne ileri ne geri. Oturmadı bir daha orda ayakta yaptı çişini. Heryer temizlendi, Doğa banyo yaptı. Ben de bu hikaye bitti zannettim.

Bir süre sonra tekrar ''anne çok çişim geldi, tuvalete gidelim mi?'' dedi. İçimden yandık bundan sonra günlerim bir de çiş temizleyerek geçecek derken götürdüm tabii tuvalete naapayım. Yaptı ama bu sefer. Hem ka.kasını hem çişini. Tebrikler, alkışlar.... Hiç böyle bir gelişim beklemiyordum. Buna yönelik hiçbir çalışma da yapmamıştım.

Bugün de sık sık tuvalete gitmek istedi. Çoğunda sonuç alamadık. Boşboş oturup geri döndük. Tuvalette beklemek de pek bir sıkıcıymış bu arada. Ama olsun. Çabasını bile tebrik etmeli. Akşam tam misafirler giderken yine anne çişim geldi dedi. Tamam dedim yine yanlış alarm. Yap dedim bezine. Bus sefer meğer doğruyu söylüyormuş :) Koku gelmeye başlayınca anladım. Tembel anneye ders 1: Her zaman çocuğu tuvalete götür, bezine yap deme. Bakalım yarın okulda nasıl olacak. Böyle mi oluyor normalde bezi bırakma bilmiyorum. Hangi aşamada bezi tamamen çıkaracağımı da bilmiyorum. Şimdilik adaptörle tuvalete yapıyor ama lazımlık alsak daha mı rahat eder onu da bilmiyorum. Hadi bakalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder