14 Ocak 2011 Cuma

Bugünlerde

Zeynep: Pişik oldu yavrucak. Hiç böylesini görmemiştim. (Daha önce pişik görmemişim hatta galiba) Az az, sık sık yapıyor kakasını. Bol bol hava almasını sağlıyorum, açık bırakıyorum, su
ile yıkıyorum, krem sürüyorum ama daha geçmedi. Bundan dolayı da huzursuz yavrucak. E haklı...

Gece uykuları değişti. Artık emerek uyutamıyorum. Emiyor emiyor tam daldı diyorum cin gibi açıyor gözlerini. Bir kaç gecedir baba uyutuyor. Bu bizebir işaret sanırım. Hadi artık uyku düzenini oturtun diye...Henüz tam başlamadık düzen kurmaya günü kurtarıyoruz şimdilik ama ilk yapılacaklar listesinde. Ama eskiye göre daha az uyanıyoruz. Gecede 2 yada 3 defa kalkıp emiyoruz. Eskiden emer emmez uykuya dönerdi şimdi gece uyandığında da uyku seremonisi oluyor. Şu işi bi kotarsak...

Emeklemeye ramak kaldı.Bi kollarla kakıyor bir popoyu kaldırmaya çalışıyor bugün yarın çözer. Şimdi de gerçi yuvarlanarak bayaa yol katediyor ama emekleme başka tabii.

Kaşıkla yemek konusunda artık hiç sıkıntımız yok hatta artık kaşığa saldırıyor :)

Doğanın sa hafta içi pedagog görüşmesi vardı. Okulun pedagogu öğrenci velilerini çağırıp örüşüyormuş. Acil bir durum yok yani. Giyyik ta ıştık konuştuk. Bildiklerim dışında çok değişik birşey söylemedi gerçi ama karar vermemi sağladı. Mesela emzik konusu. Çok sıkılsam da şu anda bıraktırmak istemiyordum. Daha hazır olmadığını, şu kardeş kıskançlığından dolayı birşeylere bağlanmaya ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Bir iki ay daha devam etmeye sonra bıraktırmaya karar verdik. Ama okula emzik yollamıyorum artık ki çantasını karıştırıp gün içinde takmasın. Öğretmendekini de sadece yatarken kullanacak.

Haa bugün evdeyim. Bakıcı kızımız hasta. Sabah aradı ve biz de acil durum planını devreye koyduk. Şimdi biraz ev topliyim, maillere bakayım sonra belki tekrar yazarım. Hatta belki resim bile eklerim kim bilir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder