18 Ocak 2011 Salı

6 da olmasın ama

Bugün nette gezinirken bir bloğa denke geldim. Bir aile. Başına bir resim koymuşlar. Anne baba ve 6 çocuk. Hepsi güzel güzel giyinmiş, bir araya gelmiş, gülümseyerek resim çektirmişler...Düşünmeye başladım. Bu çocuklar hasta olmaz mı, biri olsa diğerine bulaştırmaz mı. Yada kardeş kıskançlığı denen şey oraya uğramamış mı? Kim nasıl uyutmuş bu çocukları. Peki ya '''terrible two''. Birden direk üç yaşına geçmişler mesela. Hakikaten kafam karıştı.

Ben iki dakika önce off iki çocuk çok zor şöyle böyle diye içimden geçirirken, kendimi sorgulamaya başladım. Bunun altı çocuklu versiyonu olabiliyorsa bende birşey var demek ki. Ki bu örnekte aslında çok ender olan birşey de değil. Pek çok forumda vs de karşılaşıyorum bunun gibilerle. Demek ki bizim bilmediğimiz, bize öğretilmeyen birşey var. Ya da ben birşeyleri atlıyorum, annelik konusunda kendimi geliştiremiyorum. Öylece baktım kaldım bloga....

Bu arada Doğa masanın etrafındaki sandalyeleri sayıyor :
- İşaret sandalye
- Orta sandalye
- Yüzük sandalyesi

Not: Resim eskilerden. Sadece sevdiğim için koydum. Bizde iki çocuk bile birarda uyuyamıyor. Birazdan Doğa Zeynep'i uyandırıyor .:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder