22 Aralık 2010 Çarşamba

Bügünlerde

Nele oluyor bir bakalım:

* Zeynep anakucağından artık tek başına inebiliyor. Kemeri bağlamazsan bırakıyorsun anakucağına kıvrıla kıvrıla inip oturuyor yere. Artık nereye koyduysan orada bul devri bitti. Gerçi bir iki defa bizim yataktan düşerek de bu gelişimi göstermişti ama ilgili anne olarak onları buraya yazmamayı tercih etmiştim.

*Doğa elindeki aynaya baktıktan sonra bana gösteriyor aynayı:
-Anne bak beni gördün mü? diyor. :)

*Anane-Dedeyle telefonla konuşurken de telefonu resim kağıdına yaklaştırıp:
-Baaaaak diye yaptığı resmi gösteriyor.

*Doğa bugün ''mamamama'' diyerek (şu aralar Zeynep'in favorisi) Zeynep'i eğlendirdi.Bu neden önemli? Daha öncede seviyorum diyip gidip öpüyordu ama bunlar genel olarak sözlü ifadelerdi. İlk defa birşeyi sırf minişin hoşuna gitsin, gülsün diye yaptı.

*Doğa bugün yine ateşli idi okula gitmedi. Tam geçti diyoruz tekrar akmaya başlıyor sümükler. Hele bu sabah... Hiç böyle birşey görmemiştim. Gece sümükler akmış tüm yüzüne, saçlar yapışmış, sümükler kurumuş. Yavrucak sabah gözünü açamıyordu sümükten. Topak topak kurumultu kirpikleri. Anlamadı da ne olduğunu ağlıyor tabi zırzır. Yıkadık ılık sularla da açıldı gözü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder