22 Kasım 2010 Pazartesi

Çocuklar / Çiçek / Alışveriş

Zeynep: 8400 Doğa: 11200

Zeynep'te inanılmaz değişimler var. Yerlerde emekleme provaları yapıyor. Kucakta olup etrafı incelemek istiyor, eller sürekli orda burda araştırmada,eskaza yakalanan herşey direk ağza...İnanılmaz boncuk bişii oldu...

Doğa da okulda kahvaltı yapmaya başladı bugün ile. 8.30 da bırakabiliyoruz böylece. Öğretmenler çok özlemişler. Kapılarda karşılandı hanfendi.

Uzun tatil sonrasında bizde attık kendimizi ofise. Zaten işler birikmişti. Bir de günlerdir evde olmanın motivasyonu (bıkkınlığı mı desem ne desem?) ile harıl harıl çalışırız dedim ama ofisteyken de çocukları özlüyor insan bu nasıl bir iş anlamadım.

Sabah ofise giderken bir demet çiçek aldım kendime çingen teyzeden. Bundan sonra hep çiçek olsun masamda istiyorum. Ufak şeyleri hayatımda ertelemek istemiyorum artık. Nedense aman ne güzel çiçekler der geçerdim eskiden renklerina bakıp imrenirken ... Aman almiim , 2 gün sonra solacak nasıl olsa vs. vs. diye avuturdum kendimi. Bayramdan önceki ilk çiçeklerim 2 hafta dayandı beni yalancı çıkarmak adına.

Bir de şu alışveriş olayını çözmem lazım. Herkesin aksine alışveriş edemiyorum( İnanılmaz dimi bunları birkadından duymak) Saymaya başlasam herşeye ihtiyacım var ama gel bir de dükkan da gör. O çirkin, bu pahalı, şu bana yakışmaz, aman ihtiyacım yok aslında birşeye dolaplar eşya dolu diyip çıkıyorum. Sonra da sabahları birşeyler bulup giyene kadar öğlen oluyor. Şimdi alınacakları liste yaptım market listesi gibi. Artık kaçarı yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder