11 Ekim 2010 Pazartesi

Zeynep ve Düzen

Aylardır nerdeyse her yazının üzerine bu başlığı atsam olur du ya neyse. Son durumlardan bahsedeyim biraz. 8.30, 12.00, 3.30, 7.00, 11.30, 2.30 ve 5.30 ta emiyor. emme saatlerinden yaklaşık 1.30-2 saat sonra da uyuyor. Gece uykusuna 8.30 gibi yatırmaya çalışıyorum. Zaten akşam programımız belli.
7.00 Zeynep emiyor
7.20 Yemek hazırlığı, sofra kurulması
8.00 Yemek
8.25 Yemek biter Doğa çizgifilm başına
8.30 Zeynep uyku
9.00 Doğaya pijama-ilaç-diş seansı
9.20 Doğa uyku

Zeynep'le düzen konusunda bir miktar yol katettik ama tabi kesin oturdu diyemiyorum. Çünkü bu güne kadar tam oldu bu iş dediğimde, sıfırdan başlamak zorunda kaldım.Uyku konusunda da bir kaç gündür geniz akıntısı olduğu için yatağında uyutmadım. Sadece 2.30 emmesinden sonra yatağa koydum dün. Ana kucağında ninni söyleyerek uyutmaya çalışıyorum. Her zaman olmasa da %80 uyuyor.Bu uyuyo dediklerimde de hop diye değilde, önce bir miktar ağlayıp sonra uyuyor. Ama olsun dimi. Bir şekilde alışacak. Bu emerek uyuma olayını kesin bırakmalıyız. Çünkü Fuatın işler çok yoğun. Haftaya ya da en geç bir sonraki hafta artık işe geri dönmem gerekiyor.

Hem o zaman kadar kısmetse yeni ofise taşınmış oluruz. Hadi bakalım. Çok endişeli ve heyecanlıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder