18 Ekim 2010 Pazartesi

Bugün

Zeynep: 8090, Doğa: 11320

Evet Doğa rekorunu kırdı. Gerçi bu akşam yemedi ama genel anlamda yemesinde gelişme var sanki. Ama okuldan mı yoksa Zaditen den mi kaynaklanıyor tam emin değilim. Bugün okulda yatağını hazırladı, çarşafını serdi. Yarın ilk defa okulda uyuyacak öğle uykusunu. Okulun uyku odası çok şirin. Minicik minicik yataklar. Yedi cücelerin evi gibi. Bugün öğretmeni ile konuştum. Uyumu çok başarılı diyor. Çok gururlandım. Bi daha söyle,bi daha söyle diyecektim.

Kuzu masanın hazırlanmasına da yardım ediyor bir süredir (Bunu yazmışmıydım hatılamıyorum, neyse bi daha anlatsam bişii olmaz herhal) Mutfaktan tabakları, çatalları, servisleri teker teker götürüp yemek masasının üzerine bırakıyor. Giderken de yavaş yavaş diyor kendi kendine.

Sağı ve solunu ayırt etmeye başladı. %80 doğru tarafı gösteriyor.

Zeynepse biraz kilo vermiş. Hastalıktan olabilir. Bu arada evimiz ilk defa (ateşleri düşük olsa da) ateşli hastalık gördü. Doğa daha önce hiç hastalanmamıştı. Okulun bonusu sanırım. Neyse neşesi yerinde ama pıtırın. Kuş yutmuş gibi şakıyor. Elleri ile sürekli ayaklarını tutuyor. Uyurken de parmak emmeyi deniyor ama çok başarılı değil henüz.

Bugün biberonla süt vermeyi denedik ama vızırdanıp durdu. Arada biraz içmiş olsa da onlar ağzından akıp gidenler de olabilir. Çok verimli bir çalışma değildi. Sonra da kaşıkla vermeyi denedik. Buna itiraz etmedi ama yarım fincan süt de bitmek bilmedi çay kaşığı ile. Neyse bir iki deneme daha yapıcaz bu konuda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder