5 Eylül 2010 Pazar

Bir Adım

Evet bir adım ilerleme kaydettik. Cumadan beri hiç emerek uyumadı (sonunda) ve hemen hemen 3 saatlik düzen üzerinde devam ediyoruz. Geceleri bana bi dört saat bırakıyo ki tamamdır. Amaaa.....Uyku alışkanlığımızı hala oturtamadık. Cuma günü ilk 3 uyku yatağında pışpışlayarak uyudu, sonraaaa yaygarayı basmaya başladı. Daha odasına gittiğimizde kucağımda pışpışlarken ağlamaya başlıyor. Bazen ana kucağında sallıyorum pışpış diyerek, bazen de ben inat ediyorum sallamıcam diye. O benden inatçı çıkarsa boyun eğip ana kucağına aldığım oluyor. Ama şu 3 günde, toplamda 3 ayda ağlamadığı kadar ağlamıştır herhalde. Yoruldum. Ama gelecek günler için bunu şimdi halletmemiz lazım, yoksa daha çok ağlayacak. Emzik almadığı için onu uykuya hazırlayıp sakinleştirecek birşeye ihtiyaç duyuyor. Onu bulmak lazım...

Yarın U2 konseri var. Heyecenlı mıyım? Hayır. Biletiaylarönce almamış olsak gitmem bile. Ama o kadar para verdik, e konsere gidecez diye annemi çaardık ta Bursa'dan. Umarım orda kendime gelirim...

Ben de bi garibim hem sosyalleşeyim, değişik bişeyler yapiim diyorum, hem de hazır konsere gitmek istemiyorum. Ne diim bilmem. Hormonlar herhal...

Doğa'nın bugünlerdeki favorilerini de yaziim, sonra okumak eğlenceli olur:
* Benim annem, canım annem şarkısı
* 12 dev adam şarkısı
* Pisi pisi gel pisi şiiri
* Komşu komşu huu oğlun geldi mi tekerlemesi
* Kayunun heşeyi. Sıkılmadan tüm gün kitaplarını okutuyor. Akşam da gözünü kırpmadan çizgifilmini izliyor.
* Ekmek. Her zaman her yerde, tercihen kuru kuru
* Banyoda gemisi ile oynamak. (genelde diim bazen nedense istemiyor)
* Kahvaltıda Neskuik topları
* Her türlü ayakkabı
* Ve dün itibari ile takla atmak. Nasıl hoşuna gitti ...Ard arda durmadan takla attı defalarca.
* Karides ( Yani deniz makarnası)
* Bazen balık (löp et makarnaya benzeyince)
* Tahmin edildiği gibi makarnaaaaaa
* Tenis topu atıp atıp topluyor.

Ha bir de dün ilk olarak makas ve yapıştıcı aldık. :) İlk deneme pek başarılı olmadı ama bu hafta öğrenir herhal.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder