27 Ağustos 2010 Cuma

Merhaba

Blog ortamlarında ikinci bir deneme daha yapıyiim dedim.
Şöyle yeni bir başlangıç olsun, eskiye devam etmeyelim. Hem ne de olsa hayat eski blog ortamına göre bayaa değişti benim için.

Doğa 23 aylık, Zeynep de 3 aylık. Yaa... Hayat işte.

Şu an ikisi de uyuyor. Birazdan Zeynep'i emzirip ben de uyurum. Gerçi kafa karışıklığından mı yoksa içtiğim çaylardan mı bilinmez pek uykum yok bu akşam. Tilkiler dolaşıp duruyor kafamda...
Bu Doğa niye yemiyor, Zeynep'le yeterince ilgileniyo muyum, peki Doğa ile yeterince ilgileniyo muyum, bu Zeynep'in düzen işi ne olacak, bakıcı ikisine birden nasıl bakacak, geçici bi süre iki bakıcı mı olsa evde, yok artık daha neler di mi, evde iki bakıcı, o zaman çalışma sen bak çocuuna, e ben zaten iyi bir çocuk yetiştiricisi değilim.....

Neyse işte gördünüz gibi oohh süper bi hayatım var, çocuum da süper, herşeye de yeterim bloglarından değil bu...

Bakalım işte hayat biz ne getirirse...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder